FANDOM

Plemiona wilkołaków
LogoTribeShadowLords.png
Władcy Cieni
Totem plemienny Pradzad Grom
Terytorium
Krewniacy
Dary dary Władców Cieni
Ułomność plemienna Sztylet Porażki: -1 Sławy za porażkę.
Odłamy
  • Maski
  • Stowarzyszenie Nidhogg
  • Sędziowie Przeznaczenia

Władcy Cieni (ang. Shadow Lords) to jedno z plemion wilkołaków.

Choć niewielu otwarcie to przyzna, wiele wskazuje, że to właśnie Słudzy Gromu są obecnie najsilniejszym spośród plemion. Dla żadnych innych Garou hierarchia nie jest aż tak ważna i nikt inny nie pożądają władzy w takim stopniu jak Władcy. Ich nieetyczne metody i nader dwuznaczne rozumienie honoru sprawia, iż żaden rozsądny Garou nie zaufa Władcy Cieni, ich skuteczność może jednak budzić tylko szczery podziw. Zazwyczaj Władcy sa dumni, dystyngowani, królewscy i wyniośli. Znana jest ich przebiegłość oraz całkowity brak miłosierdzia. Są znakomitymi i honorowymi wojownikami. Nie zywią sympatii dla słabych. Niektórzy sądzą, że ich "Skuteczności" Zbyt blisko stawia ich koło żmija.

Cytat: "Z całym szacunkiem pozwolę nie zgodzić się z tobą, siostro z Czerwonych Szponów! Chodźmy - jak najdalej od innych, dobrze? Mówię, że ludzi nie powinno się natychmiast zabijać - wystarczy ich eliminować, dopóki nie poznają swego miejsca i nie zostaną naszymi sługami! Na Wielką Matkę, zwierzeta stworzono, aby służyły ludziom, ludzie zostali stworzeni, aby służyć Garou, zaś Garou zostali stworzeni, aby służyć Wład... ehem. Gai. Tak. Oczywiście - Gai. Ale może porozmawiamy później, kiedy w koło bedzie mniej ciekawskich uszu."

GaleriaEdytuj

ŹródłaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki