FANDOM

Uposażenie (ang. Endowment) jest specjalną korzyścią uzyskiwaną przez łowców będących członkami konspiracji w Łowcy: Czuwaniu. Są wykorzystywane do pomocy łowcom w konspiracji w upolowaniu i zabiciu lub przejęciu nadnaturalnych stworzeń. Uposażenia szeroko się różnią w naturze oraz zależą od pochodzenia, motywacji i metod samych konspiracji.

Członkowie konspiracji są obdarzani Uposażeniami z racji na wiek, wpływ, technologię i inne czynniki konspiracji. Kompakty z rzadka, a komórki nigdy nie mają dostępu do zasobów pozwalających im na dostęp do Uposażeń.

Uposażenia uważane są za Zalety, nie Cechy, na potrzeby tworzenia postaci i rozgrywkę.

Uposażenie KompaktówEdytuj

Choć nie są tak potężne jak ich starsi bracia w wielu konspiracjach, przynajmniej część zmów posiada uposażenia ratujące im życie w potrzebie.

  • Bachanalia - wprowadzanie grupy w zwierzęce metody Opactwa Abbey w konstruktywne wykorzystanie zakładaniach doskonałych pułapek na przybyłe potwory.
  • Modlitwa - prawdopodobnie objawiona, prawdopodobnie prowadzona siłą woli moc, którą Długa Noc wykorzystuje w swojej misji Zbawienia.
  • Nieodkryte Sekrety - sekretne prawdy, które Lojaliści Thule wykorzystują by odkryć dokładnie co może pokonać potwora z samego początku lub nawet inne ważniejsze sekrety, które można wykorzystać.
  • Wszechwidzące Oko - zdolności hakujące Sieci Zero, które obdarzają dostępem do dowolnego urządzenia od bankomatów ATM po telewizję przemysłową CCTV.
  • Czynię Naukę - metody używane przez Null Mysteriis do śledzenia potworów, na które polują, wykorzystując przełomowe techniki śledcze i naukową analizę.
  • Twoi Przyjaciele i Sąsiedzi - sposób w jaki Unia czerpie wsparcie od społeczności, które ochrania.

Uposażenia KonspiracjiEdytuj

ŹródłaEdytuj