FANDOM

Plemiona wilkołaków
LogoTribeGlassWalkers.png
"Krajobraz miejski nienaturalny? Nic podobnego. Drapieżcy noszą inne przebrania i używają innych metod do łapania ofiar - niekorzystna stopa procentowa kredytów i zeznania podatkowe zastępują kły i pazury. Mimo to starożytny warkot triumfu wciąż da się słyszeć w wielu gabinetach, a w oczach masowo zwalnianych łatwo rozpoznać urok osaczonej łani"
Tubylcy Betonu
Totem plemienny Karaluch
Terytorium
Krewniacy
Dary dary Tubylców Betonu
Ułomność plemienna Powinowactwo Tkaczki: Nie mogą odzyskiwać Gnozy w dziczy.
Odłamy
  • Losowe Przerwania
  • Mądrale
  • Miejskie Prymitywy
  • Miejscy Farmerzy
  • Korpowilki
  • Dies Ultima
  • Umbralni Piloci
  • CyberPsy

Tubylcy Betonu (ang. Glass Walkers) to jedno z plemion wilkołaków.

Jedno jest tylko pośród Garou plemię, które obrało drogę Tkaczki za swą własną. Tubylcy Betonu wiele wieków temu upodobali sobie miasta za protektoraty i pozostają w nich po dziś dzień. Wielu nie pamięta już nawet jak wyglądają dzikie ostępy. Tubylcy do perfekcji opanowali sztukę przetrwania w miejskiej dżungli. Z nich wywodzą się wilkołaczy biznesmeni, hakerzy, czy mafiozi. Tylko oni korzystając ze swej wiedzy o mieście mogą wytropić najpodlejszych agentów Żmija. Jeśli któryś z Garou potrzebuje informacji, to na 100% znajdzie je u któregoś z Tubylców. Mają szeroką siatkę kontaktów i zawsze wiedzą co dzieje się w ich mieście.

Tubylcy wiedza co się dzieje na szczycie. Nie mają zbyt wielkiej styczności z dnem swych miast. Tu o wiele lepiej poinformowani sa Gnatożuje. Choć trzeba przyznać, że paru przedsiębiorczych Tubylców opłaca właśnie gnatożuji by ci patrzyli z dołu na co oni patrzą z góry. Po za tym z powodu oczywistych różnic. Tubylcy nie są zbyt lubiani przez Furie. A fakt że podążają droga Tkaczki czyni z nich najmniej wilczych ze wszystkich Wilkołaków. Po za tym wszystkie pozostałe plemiona uważają że tubylcy betonu zdradzili Gaję. Ich wizja Zabetonowanej Ziemi jest tym czego wszystkie pozostałe plemiona się obawiają. Całości dopełnia fakt że jeżeli któreś z plemion ma dobre stosunki z Wampirami to właśnie Tubylcy. Choć oni mogą o tym nie wiedzieć. Mam tu namyśli przede wszystkim Klany Ventru, Toreador i Lasombra.

GaleriaEdytuj

TłumaczenieEdytuj

Termin Glass Walkers oznaczałby Kroczących śród Szkła, lecz jako iż szklane domy bardziej kojarzą się z Ameryką (i przez tamtejszego czytelnika instynktownie byłaby tak nazwa zrozumiana) niż rozwijającą Polską, w 2 edycji Wilkołaka: Apokalipsy (data wydania polskiego przypada 1996 rok) przetłumaczono ich na Tubylców Betonu, gdyż polskie miasta kojarzą (kojarzyły) się bardziej z żelbetowymi blokami, wielką płytą, aniżeli biurowcami i galeriami o szklanych elewacjach.

ŹródłaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki