FANDOM

Plemiona wilkołaków
LogoTribeGetofFenris.png
"Jesteś znakomitym przciwnikiem! Zaśpiewam hymn na twą cześć i będę z dumą nosił twoją skórę!"
Pomiot Fenrisa
Totem plemienny Wilk Fenris
Terytorium
Krewniacy
Dary dary Pomiotu Fenrisa
Ułomność plemienna
Odłamy
  • Walkirie Frei
  • Ręka Tyra
  • Grom Mjolnira
  • Kły Garma
  • Chwalebna Pięść Wotana
  • Miecze Heimdalla

Pomiot Fenrisa (ang. Get of Fenris) to jedno z plemion wilkołaków.

Dumne plemię potomków Wikingów pochodzi z dalekiej północy. Synowie Fenrisa ponad wszystko cenią silę. To chyba najzacieklejsi wojownicy pośród obrońców Gai. Inni często zarzucają im zbytnią radykalność poglądów i pewną ociężałość umysłową, jednak nikt nie kwestionuje ich bojowych umiejętności. Są gwałtowni i bezlitośni. Typowy człowiek tego plemienia to zalany krwią, rozszalały i nieustraszony potwór. Często pogardzają innymi plemionami. Nowocześni członkowie pomiotu uznali rasistowską ideę supremacji Aryjczyków, z czym jednak nie zgadzają się starsi, mówiąc, że wyższość Pomiotu nad innymi wynika tylko ze stylu ich życia.

Ich samice, Walkirie zabierają Wojowników z pól Bitew. Kobieta ma równe szanse zostać przywódcą Pomiotu jak i mężczyźni. Siłę można rozumieć na wiele sposobów. O wiele bezpieczniej powiedzieć że Pomiot Gardzi szeroko rozumianą słabością, nie zawsze rozumianą jako słabość fizyczną.

GaleriaEdytuj

ŹródłaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki