FANDOM

Plemiona wilkołaków
LogoTribeFianna.png
"Oj, daj spokój chłopcze! Tylko jeden łyczek! To mój własny wyrób - nie chciałbyś pewnie mnie obrazić odmawiając, co? Co za chłopak! Co? Nie, nie bój się, zrobione z najlepszych surowców: czysty destylowany spirytus z odrobiną śliny faerie. Heej! Nie wypluwaj! To jest prima sort!"
Fianna
Totem plemienny Jeleń
Terytorium
Krewniacy
Dary dary Fianna
Ułomność plemienna Słaba Samokontrola: rzuty na Siłę Woli są trudniejsze o 1
Odłamy
  • Wnuki Fionna
  • Irlandzcy Fundamentaliści
  • Dzieci Prawilków
  • Szepczący Włóczędzy
  • Bractwo Herna

Fianna (ang. Fianna) to jedno z plemion wilkołaków.

Wywodzące się ze starożytnych Celtów plemię, słynące ze swej niesamowitej odwagi w boju, najlepszych, gęsto zakrapianych alkoholem, imprez i nie zamykających się nigdy ust. Niewątpliwe najwspanialsi pośród Garou bardowie, choć ich wrodzona skłonność do przesady, czyni ich mało wiarygodnym źródłem informacji. Plemię to przeszło poważny kryzys związany z konfliktem w Irlandii. Mimo ich tolerancji metysi z tego plemienia nie są dobrze traktowani i nigdy nie zdobędą wysokiej pozycji w plemieniu. Utrzymuja dobre stosunki z ludzkimi magami, znanymi jako Verbena oraz z faerie.

Kult Ekstazy jest tradycją która najczęściej przebywa wśród Fianna. Zwłaszcza bardowie Kultu. Z kolei faktem jest że faerie najchętniej współpracują z Fiana.

GaleriaEdytuj

ŹródłaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki