FANDOM

Domy demonów
LogoHouseDevil.png
"Podążaj za mną, a dam ci to czego pragnie twe serce. Czcij mnie, a uczynię cię bogiem."
Diabły
Niebiańska nazwa Namaru
Przydomki Heroldowie, Dom Świtu, Dom Porannej Gwiazdy
Symbol symetryczny krzyż zakończony grotami (jeden z najstarszych symboli ludzkości), ze wpisanym kolczastym okręgiem (przez co przypomina krzyż celtycki)
Status Sebettu Pierwszy Dom
Wiedza
Oblicza
Kara Boża brak kary i ignorancja jako wyraz skrajnej Bożej pogardy dla najwyższego domu
Słabość pragnienie władzy
HouseofMorningStar.jpg

Diabeł spoglądający na krzyż w kościele.

LogoTitleDevil.png

Logo Diabłów

Diabły (ang. Devils) zwane też Namaru (akk. Lśniący), to jeden z siedmiu Domów demonów w Demonie: Upadli. Są oni Pierwszym Domem, który służył jako heroldowie Boga. Stając się przywódcami rebelii przeciwko Niemu, Namaru poczęło wykorzystywać ludzkość miast jej pomagać. Kiedy upadli, zostali strąceni do Otchłani tak jak pozostałe zbuntowane anioły. Kiedy Otchłań pękła, a Upadli mogli uciec, Namaru zwrócili się ku wykorzystywaniu swoich byłych sprzymierzeńców w taki sam sposób jak niegdyś manipulowali ludźmi.

EtymologiaEdytuj

Nazwa "Dom Porannej Gwiazdy" nawiązuje do starożytnego Rzymu, gdzie Lucyfer (niosący światło, niosący świt) był terminem astrologicznym związanym z planetą Wenus (która była osobno pojmowana jako gwiazda wieczorna i gwiazda zaranna, lecz w tym drugim przypadku widoczna tuż przed świtem słońca była tak kojarzona), zatem oznaczał jutrzenkę. Anioły Namaru jako pierwszy Dom tworzący świat, powiązane są głęboko z Bożym "Fiat Lux" (łac. niech stanie się światłość) interpretowanym między innymi jako Wielki Wybuch.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki