FANDOM

DTF

Okładka Demon: The Fallen, przedstawiająca płonące logo gry oraz pentagramowy symbol Upadłych.

Demon: The Fallen to podręcznik główny gry Demon: Upadli. Nie został wydany po polsku.

RozdziałyEdytuj

  • Prolog: Trema
  • Wstęp
  • Rozdział Pierwszy: Na Początku - Diabeł Gaviel, w ciele młodego mężczyzny Noah Wallace, napotyka ojca Noah i opowiada mu historię Stworzenia z punktu widzenia Upadłych.
  • Rozdział Drugi: Lepiej Rządzić w Piekle - W celu poruszenia wspomnień katatonicznego demona, Pożeracz Malakh przywołuje wspomnienia własnych doświadczeń w Wojnie Gniewu, walce pomiędzy Niebem a Upadłymi oraz natychmiastowym pokłosiem.
  • Rozdział Trzeci: Czas Apokalipsy - Fragment z pamiętnika Anili Kaul - tak naprawdę, Zabójcy Magdiel - podczas jej wspominania czasu w Piekle oraz ucieczce demonów oraz porównania świata współczesnego ze światem minionym.
  • Rozdział Czwarty: Legiony Potępionych - Bies Ahrimal, w ciele niemieckiego gliniarza, poluje na wyjątkowo potwornego demona wraz z pomocą śmiertelnej wikkanki.
  • Rozdział Piąty: Domy Ciemności - Rozprawa o Domach Upadłych jak i pięciu filozoficznych frakcjach, do których przynależą.
  • Rozdział Szósty: Nogi z Gliny - Zasady i wytyczne do tworzenia postaci Demona.
  • Rozdział Siódmy: Oczy Ognia - Poszczególne moce demonów, włączając w to wiedzę oraz apokaliptyczną postać dla każdej z nich.
  • Rozdział Ósmy: Zasady
  • Rozdział Dziewiąty: System
  • Rozdział Dziesiąty: Narracja
  • Rozdział Jedenasty: Antagoniści

ŹródłaEdytuj

  • Demon: The Fallen