FANDOM

Plemiona wilkołaków
TribeRedTalons
"Wy, ludzie, musicie wszystko rafinować i zmieniać, i ograniczac, i kodyfikować, i mierzyć, co? Doskonale. Użyja twojego "zegarka" żeby odliczyć 10 twoich "sekund". Sądzę, że powinieneś wykorzystać ten czas na ucieczkę, ponieważ gdy się skończy, pogonie za tobą, złapię cię i zmierzymy czas trwania twojej śmierci - wrzaskiem."
Czerwone Szpony
Totem plemienny Gryfon
Terytorium
Krewniacy
Dary dary Czerwonych Szponów
Ułomność plemienna Powinowactwo Dzikuna: Nie mogą odzyskiwać Gnozy w miastach.
Odłamy
  • Odłam Walczący o Zachowanie Gatunku
  • Strażnicy Ziemi
  • Loża Drapieżnych Króli

Czerwone Szpony (ang. Red Talons) to jedno z plemion wilkołaków.

Plemię to charakteryzują chyba najbardziej radykalne poglądy pośród wilkołaków. Czerwone Szpony w swe szeregi przyjmują jedynie Garou zrodzone z wilków, gdyż winą za wszelkie zło i cierpienia świata obarczają ludzi. Wielu z nich w swych wypowiedziach posuwa się do nawoływań o drastyczne ograniczenie liczebności, czy wręcz całkowitą eksterminację rodzaju ludzkiego. Prawie nigdy nie przybierają formy Homida. Mieszkają w dziczy z dala od ludzkich osiedli i najbardziej spośród wszystkich wilkołaków są związani z lasem Spotyka się młodych z tego plemienia którzy chodzą po miastach. Ale tylko odwieczne przekonanie starszych że młodzi mogą szukać swej drogi powstrzymuje Szpony przed zabiciem tych co tak uczynili.

GaleriaEdytuj

ŹródłaEdytuj