FANDOM

Plemiona wilkołaków
LogoTribeBlackFuries.png
"Nikt nie widział jak wchodzisz. Nikt nie musi też widzieć, czy wyszedłeś"
Czarne Furie
Totem plemienny Pegaz
Terytorium dawniej Grecja, głęboka dzicz, w miastach polityczne i feministyczne aktywistki
Krewniacy
Dary dary Czarnych Furii
Ułomność plemienna łatwiejsze wpadanie w szał podczas prowokacji przez mężczyzn
Odłamy
  • Amazonki Diany
  • Korsarki
  • Świątynia Artemidy

Czarne Furie (ang. Black Furies) to jedno z plemion wilkołaków.

To składające się niemal tylko z przedstawicielek płci pięknej plemię pochodzi z Grecji. Furie uważają, iż patriarchat jest efektem zdrady, jakiej dopuścili się mężczyźni wobec Bogini Matki. Za cel stawiają sobie mniej lub bardziej agresywną walkę o prawa i poszanowanie kobiet, oraz opiekę nad starożytnymi artefaktami, które gromadzą w swych Caernach. Są feministkami, stają w obronie kobiet i natury. Nie wszyscy przepadają za nimi, gdyż krąży o nich bardziej lub mniej prawdziwa plotka o tym, że zabijają swoje męskie potomntwo. Najbardziej nienawidzą Pomiotu Fenrisa za ich stosunek do kobiet. Czarne Furie są plemieniem które ma największa dysproporcje pod względem liczby mężczyzn a kobiet. Dlatego niektórzy uważają że składa się tylko z kobiet. Tak naprawdę rodzą się mężczyźni Czarne Furie, niestety u większości z nich gen Garou jest nie aktywnym. A tą garstkę z nich którzy mają go aktywnego tak rzadko są spotykani że powstała ta krzywdząca to szlachetne plemię pogłoska która mówi że zabijają swoje męskie potomstwo. Wilkołaki i tak są już niemal wymierająca rasa. Nie muszą się same dobijać. Z kolei co do celu to najważniejszym celem Czarnych Furii nie jest walka o prawa i poszanowanie kobiet, choć ich totem Pegaz wymaga od nich by zawsze pomagały i chroniły kobiety, ale walka o ostatnie dzikie miejsca na ziemi. Czarne Furie są przede wszystkim czcicielkami Dzikuna, choć czasami można usłyszeć nie Dzikuna a Dzikiej która jest utożsamiana z Artemidą Grecką boginią łowów. Ich nienawiści do Pomiotu Fenrisa z kolei nie podlega dyskusji. Należy też nadmienić że Czarne Furie są jednym z plemion które ma stałe kontakty z Magami. Tradycja Verbena od zawsze im sprzyjała i na wzajem. Nawet zdarzają się kabały do których należy Czarna Furia Teurg. I na odwrót są Watahy które na równych prawach posiadają w swych szeregach Furie i Verbene. Plotki nawet głoszą o o wiele bliższych związkach między czarnymi Furiami a Verbeną.

GaleriaEdytuj

ŹródłaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki